حسن علی لنکاشائر کے دور میں جمی بھائی سے سیکھنے کے لیے ‘بہت پرجوش’ ہیں۔

0
148

حسن علی نے لنکاشائر کے بیرون ملک شریک کی حیثیت سے اپنے چھ ہفتوں میں جیمز اینڈرسن کے دماغ کا انتخاب کرنے کا ارادہ کیا ہے اور کہا ہے کہ وہ انیس سال کے اندر کاؤنٹی میں کامیابی کے بعد ویم اکرم کے نقش قدم پر عمل کرنے پر پرجوش ہیں نوے کی دہائی.
حسن ہفتے کے روز مانچسٹر پہنچے تھے اور وہ اس ہفتے کے آخر میں کینٹربری میں کینٹ کی مخالفت میں لنکاشائر کے فکسچر سے شروع ہونے والے چھ کاؤنٹی چیمپیئنشپ ویڈیو گیمز کے لئے قابل رسائی ہوسکتے ہیں.

ممبرشپ کے پریس ڈے پر بات کرتے ہوئے ، انہوں نے ای ایس پی این کریک انفو کو ہدایت کی کہ وہ “بہت سارے وکٹیں لیں گے” اور وہ امارات کے تاریخ کے ٹریفورڈ میں دوبارہ رہنے پر پرجوش ہیں, نیچے کی جگہ جس نے اس نے 2016 میں T20I کی پہلی جگہ بنائی تھی.

“انہوں نے ہنستے ہوئے کہا ، “سچائی سے ، یہ میرے لئے بہت مرچ ہے. “تاہم ہاں ، مجھے باقاعدہ بنانا ہے. میں موقع کے لئے لنکاشائر انتظامیہ کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں. میں بہت پرجوش ہوں اور ڈریسنگ روم کو اپنے محفل کے ساتھ بانٹنے کے لئے تلاش کر رہا ہوں۔ واضح طور پر اب ہمارے پاس جمی بھائی ، جمی اینڈرسن ہیں ، لہذا میں بہت مطمئن اور واقعی پرجوش ہوں.

“سچائی سے ، میں نے اس سے پہلے کسی بھی طرح سے اس سے بات نہیں کی. تاہم اب میرے پاس اس سے پوچھنے کے لئے بہت ساری انکوائری ہوگی. میں اسے پریشان کروں گا. [ہنستا ہے] ہم سب جانتے ہیں کہ وہ حیرت انگیز بولر ہے. وہ ہر طرح گیند کو جھولتا ہے. میں جس طرح سے ہر طرح سے گیند کو جھولتا ہوں ، خاص طور پر کراس سیم گیند کو سیکھتا ہوں. میں اس کا مطالعہ کروں گا.”

حسن نے پاکستان ٹریمینڈوس لیگ کے اندر پشاور زلیمی کے لئے اپنی نئی ٹیم کے ساتھیوں میں سے ایک ، ساکیب محمود کے ساتھ مختصر طور پر پرفارم کیا, اور پیر کی صبح اس سے اپنی نئی رہائشی منزل کے حالات کے بارے میں بات کی.

“انہوں نے کہا ، “سقیب نے آج صبح مجھ سے بات کی. “اس نے مجھے ہدایت کی کہ گیند یہاں الٹ جائے. ہم سب جانتے ہیں کہ پاکستان کے باؤلرز کی حیثیت سے گیند کو الٹ دینے کے طریقے ، بچپن سے ہی ، ہم نے اس کے نتیجے میں الٹ سوئنگ کا استعمال کیا جس کے نتیجے میں وہ پاکستان میں باؤلرز کے لئے طاقتور حالات ، خشک حالات ہیں. یہ یہاں موازنہ ہے. میں جانتا ہوں کہ آب و ہوا ٹھنڈا ہے ، تاہم مربع خشک ہے اور وکٹ خشک ہے لہذا امید ہے کہ [میں] کچھ الٹ لوں گا.

“میں نے پیساور زلیمی کے لئے ساکب بھائی کے ساتھ پرفارم کیا. وہ ایک عمدہ آدمی ہے ، ایک سنسنی خیز شریک ہے. اس نے آسانی سے اپنی پہلی بار ایک نظر ڈالی اور میں اس کے لئے پوری طرح مطمئن ہوں. [2021 PSL میں] جب وہ عملہ چھوڑ گیا تو وہ بہت ہی بہترین بولر تھا. وہ دوبارہ نہیں آسکتا تھا [متحدہ عرب امارات میں سیزن کے دوسرے نصف حصے کے لئے] ، تاہم وہ ایک عمدہ شریک ہے.

“میں یہاں [] چھ سال سے] آرہا ہوں. میرا پہلا ٹور یہاں 2016 میں تھا – میں نے اس منزل پر اپنا T20 [بین الاقوامی] آغاز کیا اور میں انگریزی کرکٹ کے بارے میں سیکھتا ہوں. میں نے ورلڈ کپ اور ٹی 20 کی دہائی کے اندر ، یہاں کچھ ویڈیو گیمز انجام دیئے ہیں. گیند یہاں الٹ جاتی ہے اور میں گیند کو الٹ دینا پسند کرتا ہوں.”

اس کے باوجود پاکستان کے محفل نے کامیابی کے ساتھ آئی پی ایل پر بلیک لسٹ کی اور اس میچ میں دنیا کے بہت سارے اہم کرکٹرز شریک ہیں, حسن اور اس کے دنیا بھر میں ٹیم کے ساتھی چیمپینشپ سیزن کی ابتدائی سطح کے لئے بیرون ملک محفلوں کی بھرتی کرنے والی کاؤنٹیوں کی ضرورت سے زیادہ مانگ میں ہیں.

آسٹریلیائی مخالفت میں پاکستان کے کثیر فارمیٹ مجموعہ کے بعد انگلینڈ میں پہلے ہی 9 محفل میں سے ہر ایک میں حسن ایک ہے ، جس میں دسواں ، شیڈاب خان, جون میں ویسٹ انڈیز کی مخالفت میں ان کے او ڈی آئی کے بعد ٹی 20 دھماکے کے اندر یارکشائر کے ساتھ ایک قدم کے لئے پہنچنے کے نتیجے میں.

“انہوں نے کہا ، “مجھے یقین ہے کہ یہ پاکستان کرکٹ کے لئے کافی اچھا اشارہ ہوسکتا ہے. “ہمارے پاس 9 یا دس محفل ہیں جو اس سیزن میں کھیلنے جا رہے ہیں اور مجھے یقین ہے کہ یہ یونٹ کی حیثیت سے ہمارے لئے ایک بہترین عنصر ہے. ہمیں یہاں سے بہت ساری مہارت حاصل ہوگی اور ہم اسے اپنے گھر اور دنیا بھر میں کرکٹ میں ڈالیں گے.

“بچپن سے ہی ، سچائی سے ، ہم نے کاؤنٹی کرکٹ کے بارے میں سنا ہے. [لوگ آپ کو بتاتے ہیں کہ] بطور ماہر ، آپ کے نتیجے میں کاؤنٹی کرکٹ کھیلنا بہتر ہے کہ آپ وہاں سے بہت سارے معاملات کا مطالعہ کریں گے. میں یہاں وسیم اکرم کے نقش قدم پر عمل کروں گا. یہ میرے لئے ایک اچھا متبادل ہے.

“مجھے [واسیم سے بات کرنے کا امکان نہیں ہے]. وہ آسٹریلیا میں تھا اور وہ اپنے گھر والوں کے ساتھ مل کر مصروف تھا تاہم اس نے مجھ سے سوشل میڈیا پر ایک بات بیان کی: ‘آپ لنکاشائر میں خوشی لینے جارہے ہیں’. یہ میرے لئے کافی ہے ، ایک لیجنڈ اس طرح کی ایک بات کہہ رہا ہے.

“میں یہاں پرائمری چھ ویڈیو گیمز کے لئے حاضر ہوں اور میں اپنے عملے ، لنکاشائر کے لئے بہت ساری وکٹیں حاصل کرنے جا رہا ہوں. انگلیوں کو عبور کیا. آئیے امید کرتے ہیں کہ میں وکٹیں لوں گا.”

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here